KEBORINGAN SEORANG MANUSIA

mungkin masa korang baca title tu , korang daa boleh agak yang aku ni seorang budak yang failed bahasa melayu dan tiada pegangan hidup tetap . tapi , korang salah . aku sebenarnya seorang budak yang mendapat A dalam bahasa melayu dan alasannya mudah , aku orang melayu dan bahasa melayu bahasa aku . kalau orang melayu tak lulus cemerlang dalam bahasa dia sendiri nak suruh siapa yang cemerlang ? orang india atau keling ? 

aku boring sejak semalam . dan semalam dan semalam .
oh ya , hari ni juga .
sebab tu , aku tak online .
tidur ialah penyelesai masalah untuk keboringan seorang manusia .
so , aku pon tidur ....

wasiat anak dara ; oh ya , muka reff masa malaysia vs china dalam bola sepak sukan asia semalam macam FrankLampard kan kan ?

3 comments:

Ard said...

reff itu perlu disepak laju2. hahah

Nisa' said...

Saya dapat B+ untuk Bahasa Malaysia, wahaha.

GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr said...

tido itu nikmat hehe

LATEST ENTRY

FALSAMPAH ATAU FALSAFAH?

KALAU LA AWAK TAHU?

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...