LELAKI SILA BERITAHU AKU SEKARANG

sila jangan nangis dekat sini lelaki , aku cuma nak tanya sikit kau daa nangis nangis sambil terkencing . rileks laa . mula nya aku tak nak tanya , tapi disebabkan keegoanku sebagai seorang blogger pendek dan mempunyai sebuah blog yang agak kesengalan , aku nekad .

aku ulang sekali lagi , sila jangan nangis .
aku cuma nak tanya , lelaki jumpa lelaki apa yang diaorang cakap selain tentang lengan baju yang tersangkut dekat tol masa nak ambik baki dua posen daripada akak tol , kerja sekolah yang tak siap sebab tengok ulangan cerita doraemon dan pasal terkencing dalam seluar sebab tak tahan duduk kat dalam bilik yang ada ekon . baca = air-cond

mungkin agak kesengalan , sila jangan cakap yang aku punya body terover busy . kesian dia .
kalau tak nak beritahu , sila buat macam entry nie tak wujud . sila buat juga kalau tak boleh buat pon .



alesana
wasiat anak dara ; gambar tersebut tiada kena mengena dengan yang sudah mati atau yang masih hidup . cuma aku nak beritahu , aku suka gila alesana dan diaorang cool dan giler . baca = cool giler . jadi , sila jeles .

7 comments:

jannsheffie said...

suka alesana jugak ohhh~~~

ekabukanmakcikkau. said...

hehee , koe minat screamo gak ?

Cazari said...

laki sama laki borak ape? bnyk pe nak borak.. cth..

1. Arini ko pakai boxer ke spender
2. Okok ko dah bes tak? bak sebatang
3. Awek kedai enset tu dah kawen ke belom?

ekabukanmakcikkau. said...

HAHA , bestnye jadi laki .

ke-chik said...

wow dan wow !

myra rara said...

die giler ?

Tak menjadi said...

Peh, boleh tahan jugak lu ni makwe, mesti Parkway drive pun lu layan ni kan??

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...