SEBAB MUKA DIA , AKU SUKA DIA

haha , sakai . tiba-tiba gelak . dulu , aku suka dia , sebab muka dia je . comey . aku tak kesah pon kalau suara katak lagi hensem dari suara dia . sebab aku hanya kesah pasal muka dia . okey , itu aku . masa dulu . aku bukan cakap yang aku dah jatuh cinta dekat seorang budak yang muka dia ensem tapi rambut dia penuh karat tapi , aku tengah cakap pasal artis sekarang ni dan lebih tepat penyanyi  . nak tau apa penyanyi kegemaran aku yang mana kalau aku tak dengar lagu dia sehari pon aku boleh kena sembelit .


paramore
alicia keys
tokio hotel
enrique egliseas , my bf
taylor swft
dia ada rambut baru , tapi
aku suka rambut ni .
as u know ,
usher ada sorang saja .

ini pitbull.
cam bangang je .

30 seconds to mars .
err , mane rmbut merah dia ?

wasiat anak dara ; aku suka diaorang sebab lagu diaorang , bukan sebab muka diaorang . sila faham ea .

10 comments:

Encik MamaT said...

dengar lagu encik mamat ada kebun.. e i e i oooo.... best...

nti letak pic encik mamat lak ekk... haha

nisa said...

kak nisa big fans paramore wpun dh jd mak budak..hehehe

grOundnUt said...

paramore raaawwwkk!!!^^v

~Ree~ said...

taylor swift~..yeay~!..ngeh3..=p

eka said...

en.mamat ; HAHA , sure .

nisa & groundnut ; HAHA , ta kisaa laa , yg penting aku pon gler paramore.HAHA( ouh,xde kenemengene)

ree ; HEHE , chumil kan kan ?

myza said...

a'ah kan , mne rmbut merah die ? but nver mind , dia ttp ensem lau tnpe rmbut merah tuu .

eka said...

HAHA , definitely !

Ard said...

muka tu additional jah. hehehe

EkaBukanMakcikKau said...

Okay (:

Ezad Skytech said...

paramore & 30 seconds to mars mmg best lagu2 dia...heee~

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...