YEA , LIVERPOOL MENANG SEMALAM . CONGRATS !

HAHAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHA ,
setinggi tinggi penghargaan dan ucapan tahniah diucapkan kepada CIK EKA peminat no 1 LIVERPOOL .
disertai dengan tepukan gemuruh orang ramai di Anfield .

aku rasa macam best gila gila laa semalam , walaupun aku tak sempat tengok sampai habis , TAPI !
aku dapat mencomotkan Liverpool Fans Club  dengan kata kata semangat dan kata kata semangat dan kata kata kutukan . dan aku hanya sempat tengok setengah jam sahaja dan GOALLL !


I LOVE MY TORRES , WHY ? 
Hey , dia yang scored last night tau ? 
kalau dia tak sc
jangan pandang sebelah mata pada my Fernando Torres . sebab ? dia sangat hebat walaupun aku tau nanti ada orang akan cakap yang Fernando Torres takkan boleh masuk kalau tak ada dirt kuyt dan lucas dan aku akan naik hangin sebab mesti dan wajib dan bukan harus seseorang itu pasti akan tak suka apa yang aku suka walaupun aku hanya insan biasa yang meminati LiverPOOL sejak dilahirkan pada 30/10/95 .




ini bukan fb aku .
ini fb group aku .
tapi , ia boleh dipanggil fb aku .
sebab aku update yang update semua .


wasiat anak dara ; di atas ialah bukti di mana aku telah bersusah payah mengupdate semuanya di blog , eh eh fb tuu tentang bola sahaja ! kat twitter aku pon ada . aku suka twitter sebab dapat merapatkan silaturrahim diantara aku dan torres . okey , gatal .

8 comments:

ahmad jo said...

ahaha.. x sangka lok Liverpool leh menang dgn Chelsea.. hiks~

Ermizi Muhamad said...

memalukan aku jer... mati-mati aku ingt chelsea menang !
melayang rm 10 aku .
cehhhhhhhh
hahahahah ..
jom singgh blog aku jugak. jangn lupa tinggalakn koment kay..

Mohd Nor Quiyyum said...

liver 4 ever! ROYvolution

ekabukanmakcikkau. said...

ahmadJO ; eh , sangkaa je . torres ade , sume jadi.HAHA =.=

kerdilDesa;melayang ? rm10 ? ouh , bertaruh ea ? kantoi !

quiyyum ; ynwa !

myra rara said...

bangga la tu kankn? torres scored ?
2 sekali . HAHA .

Unknown said...

yeah liverpool menang lawan chelsea...ngeee

ekabukanmakcikkau. said...

aina;he's my boyfie.please proud of him right away !

shah; yea !

ekabukanmakcikkau. said...

aina;he's my boyfie.please proud of him right away !

shah; yea !

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...