BILA BUDAK JEPUN DATANG SEKOLAH KAU DENGAN SKIRT SEJENGKAL

sebenarnya kau takkan dapat apa apa dan kau takkan rugi apa apa pon kalau kau tak pergi tunggu depan pagar sekolah dari pukul 7.30 pagi walaupon kau dah tahu yang budak jepun tu datang pukul 11 . nampak tak kesengalan kat situ ?

apa nak pelik muka sama je dengan budak cina sekolah kau tu . lebih hensem kot budak cina sekolah kau tu . sila bangga weyh budak cina aku puji kau . bukan senang nak dapat pujian dan pujian dan pujian lagi daripada ehemm ehemm hayley williams . bukan senang weyh gua cakap .

antara faktor menarik budak lelaki ke dewan besar untuk tengok atau lebih tepat skodeng budakk jepun ialah kependekan skirt seseorang . kiranya hipotesis dia macam ni arr , "semakin pendek kain budakk jepun , semakin lama mamat gatal skodeng " . kau faham takk ?

sebenarnya diaorang tak pakai singkat mana pon tahun ni , macam standard budak cina kat sekolah aku je pon . tapi , yang pasal skirt sejengkal masa tahun lepas lepas lepas dan lepas lagi . heheh . jadi , sila tengok balik hipotesis yang telah dibuat . kau akan tahu berapa je jumlah budak lelaki yang pergi skodeng budakk jepun . tengok laa weyh !


wasiat anak dara : tak ada mood . okey tipu . ada mood . okey tipu . gilo .

9 comments:

Nurfazilah Cipa said...

hhahha!lwk r..abesla dak2 jepon kne bsoh ngn awk:)

Irma A.Wahid said...

semakin putih peha dak jepun, semakin terbeliak mata dak laki

hipotesi baru dapat~~kah3

Taufiq Tiramisu said...

ada org jepun ke kat skolah ko?
bleh caye ke??
;p

Cara Mute Browser Untuk Lebih Syok bila Blogwalking!

LehaMY said...

memang hipotesis kau punya paling terbaekkkkk dari ladang la . hehehe :D

semakin gebu paha , semakin hot mata .

eka said...

@fazilah : kahkah , tu laa . kerekk semacam je weyh .
@irma : wah bagus 10 markah .
@taufiq : tol arh . x bangga pon . kehkeh
@leha : oke gakk tu . haha

Taufiq Tiramisu said...

bak ah number die weh..
xpun ko tlg usha kan untuk aku..
kah3 ;p

faiz said...

cam best je ade bdk jepun kat sekolah...heheh

eka said...

@taufiq : xyah ngade .
@faiz : xbestt .

Ahmad Fakri said...

hahah
cm ner lah kau leh tau cerite ni
kau mne der waktu tuh
ahhahahhaha

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...