JENIS-JENIS LAGU KAT DUNIA NI YANG KAU MUNGKIN PERASAN BILA KAU BACA POST NI

1) lagu perasan

kery hilson-pretty girl rock . cer dengar weyh , giler perasan kahkah tapi best . erkk .





2) lagu kritik .

UiTm Dalnet :  Budak-budak zaman sekarang . masa aku darjah empat lagu ni top . erkk , budak perempuan ke yang paling teruk weyh ? kompiuss .




3) lagu membawa keinsafan , ye ke ?

Maher Zain : Insya-Allah . insaf laa sikit weyh .




4) lagu lepas geram .

Bruno Mars : Grenade . menangis dengar lagu ni . weyh . okey itu tipu . sila buat-buat bodoh .





wasiat anak dara : jangan buat buat muka cengeng sebab kau pelik dan tertekan kenapa sampai nombor empat je . dan jangan tanya aku , tanya dinding .  kehkeh

5 comments:

Cik Mulat said...

lagu grenade tu..tak boleh bla..hehe..

eka said...

best doe , kehkeh tapi sengal .

darl sepet said...

aku dh dtg mai cnie..agak2 lagu kt blog aku tuh lagu warisan kot..huhuhu.ekceli nk taruk lagu barakallah..tp xley men. kalu aku nyanyi lagu tuh sendiri agak2 maher zain nk tak berduet ngan aku????lalalalala.

darl sepet said...
This comment has been removed by the author.
Nurfazilah Cipa said...

hahaah!plg klaka lgu bdk2 zmn skrg uh!haaaaa~cipa dtg bwk award~amek tau!

http://nurfazilaharsat.blogspot.com/2011/02/award-utk-sume-follower-cipa.html

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...