RAMALAN AKU : PEMENANG ABPBH 2010

aku saja saja je buat entry ni sebab tak ada idea nak buat apa kan selain menyiapkan kerja sekolah reka cipta . huh . jadi kau jangan nak menggedik sebab aku tak pilih kekasih kau dalam ramalan aku ni . kehkeh . biasalah kan , peminat yang undi siapa pemenang . jadi aku pilih berdasarkan tahap popular seseorang tu lah . alamak , nama pon anugerah bintang popular . kategori pon untuk orang yang popular je bukan yang terbaik . . erkk , fasha sandha ?


penyanyi lelaki popular 


penyanyi wanita popular


artis duo/berkumpulan popular




penyanyi nasyid popular




pelakon tv lelaki popular




pelakon tv wanita popular




artis baru lelaki popular




artis baru wanita popular *kompiusss





artis komedi lelaki popular


susah nak cari gambar zizan sorang .
banyak ngan perempuan .
WTH ?

artis komedi wanita popular

gadis , sila jeles !

pelakon filem lelaki popular



pelakon filem wanita popular




pengacara tv lelaki popular




pengacara tv wanita popular




deejay lelaki popular


aku typed faizal ismail .
nape kuar gambar anak dia ?
pelik tapi benar , ish

deejay wanita popular






wasiat anak dara : ramalan je . jangan laa nak nangis segala . fafau , zizan , lisa , sam . double copy-paste je . kehkeh .

4 comments:

xazryx said...

haha .x mizz nina ,ana rafalli la kot .

Taufiq Tiramisu said...

lalala..
lisa rocks!!!

eka said...

@azry : kehkeh .
@taufiq : erkk . ye ke weyh ? ayu semacam je aku nengokk .

Taufiq Tiramisu said...

arh..lantak ah..
ape aku kesah?
yg penting die hot..
hahaha

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...