ERK ELEH , DAH TAHU ISAP SHISHA MATI . KAU ISAP NAPE ?

kau dah tahu yang hisap shisha tu bahaya yang teramat dan kau boleh mati kannn ? jadiiii kann ,, nape kann kau kannn hisap jugakkk ? tak ke bedohh tuu . kau ingat kau bagus ke hisap shisha , konon kau rasa kau hebat laa hisap batang paip panjang segala yang gulung gulung ada warna warni yang pak arab selalu hisap jugakk tu erkk ?

aku pernah dengar tahun lepas laa , kawan aku ni dia tanya kat kawan aku yang lagi satu ni .

" weyh peah bukan nama sebenar ,  hisap shisha best tak ? "
" biasa je , tapi shisha ni tak bahaya laa . tak ada laa macam rokok tu kan boleh mati "
" ouh "

aku syak kawan aku yang tanya tu balik rumah mesti dia terus pergi dapur pujuk mak dia pergi beli shisha kat dia . beli . terima kasih kerana tempah ajal lagi awal lagi saya . hah ? aku nakk cakap pon tak tahu ahh cam mana kann , aku ni bukannya siapa siapa melainkan seorang pelajar yang spm pon tak lepas lagi dah nampak cakap pasal baik buruk shisha . kau yang tua bangka tu tahu laa kan , shisha tu boleh bawak mati .

aku bukan apa , aku rasa macam sakai pulakk semalam . sebab kat paper kosmo buat satu entry terbaik punya pasal shisha . kira promote untuk mati cepat laa ni . abang yang jual shisha tu cakap shisha ni tak ada laa bahaya macam mana kan dari rokok tu yang bahaya . aku respect gak lah kat abang shisha tu , dia tahu rokok tu bahaya . maknanya , dia tak hisap rokok laa . bagus gilerr , tepukkan untuk dia sekarang jugakk aku cakap . siapa tak tepukk , sembelit lapan belas ratus hari .

erkk , ke kau ni sebenarnya ialah seorang mamat dari tamadun mesir purba yang tak tahu apa tu shisha ? nak tengok ehh ?


kemas arkk ?

tapi budak budak mentah ni hisap shisha yang biasa tu je. yang capuk uhh . ishish , kesian .


wasiat anak dara : terima kasih kepada pembawa shisha ke negara ni , jasa anda amat amat amat dihargai oleh penggemar mati cepat . ye laah ye lah , ajal maut kat tangan tuhan . kau tak hisap shisha pon boleh mati jugakk kan ? jangan suka sangat .

6 comments:

Gimi said...

Dah la isap shisha tu kongsi berapa mulut da..

eka said...

euwwwww

Taufiq Tiramisu said...

hahahaha..no komen.. ;)

eka said...

bedohh . haha

Barry Allen said...

Peh, terasa jugak gua sipi-sipi..

Anonymous said...

unlock iphone
how to unlock iphone

iphone unlock iphone unlock unlock iphone
the software you are installingfor this hardware ACPI uniprocessor PC has not not passed the window logo testing to verify its compatibility windows XP continuing your installation of this software may impair or destabilize the correct operation of your system ether immediately or in the future. Microsoft strongly recommends that you stop this installation now and contact the hardware vendor for software that has passed the windows logo testing thats what it tells me i started to do system restore when my P.C started crashing like a week ago and this is the 2nd time i do system restore today cause my P.C crashes .. can any one help me out what do i have to do or download anything ? i have norton 05' scanned my system for virus and notting pops up i really need help can some one help me out please ???????????? unlock iphone

unlock iphone how to unlock iphone [url=http://ounlockiphone.com]iphone unlock [/url] unlock iphone

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...