MUKA BUDAK BILA TENGOK CERITA ROMANTIK.

1) mula mula gelak ahh kan . sebab selalunya cerita romantik ni dia buat kelakar ahh sikit kan sebab nak bagi kau mak ayah adik lelaki dan ipar duai kau tengok padahal cerita untuk mak dengan ayah kau je . bila sampai satu scene dimana kau yang duduk depan sekali tak boleh pergi mana dah ,iaitu scene perempuan dengan lelaki ni duduk disatu tempat tapi tak cakap sepatah haram pon . hah , baru kau tahu . semangat ngat duduk depan sekali .

2) kau dah tahu tu cerita romant , sape suruh kau ajak adik kakak abang kau tengok ? lepas tu , sampai satu scene yang kau rasa kau nak tengok tapi ada adik kakak dan abang kau . kau adik kakak abang kau pon diam je . takkanlah , perempuan lelaki nak berc*** ( baca -> bercium ) , kau adik kakak abang kau tak pasal pasal gelak pulak . tak ke sewel tu .

3) aku pon tak tahu ahh apa masalah adik aku ni , kalau aku tengok cerita cerita sengal macam ni je . mesti ada adik adik aku menyemak sekali . mula mula , memang laa giler bising . dah sampai klimaks cerita baru kau tahu yang bukan kau sorang je ada kat dunia ni . dah sampai scene yang perempuan lelaki buat dosa tu , mula kau pandang sini sana . adik kau pulakk tibatiba je " weyh , tolong urut kaki aku " . tadi tak nak suruh . sampai scene ni baru mengedik . cehh .


wasiat anak dara : kau pilih tengok cerita ni atau tengok cerita ppppppppppp***o ?

7 comments:

Taufiq Tiramisu said...

hahaha..urut je laa..
ko kan kakak ;)

eka said...

TAKNAKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKK . kau ahh yang urut nak ark weyh ?

CIK CIRA said...

haha..kelaakar kot

Taufiq Tiramisu said...

hahaha..ape punye kakak arh..
buat ape..
aku bukan kakak die..
ko kakak die..
kah3

epy said...

HAHA btol2 rse awkward giler lau tgk cter2 cm2 dpn family.. -_-"

anamizu said...

buat2 g toilet bile smpai scene gitu..hak3

eka said...

kahkah , ape laa korang ni . kool je laa weyh . zz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...