DUIT KECEMERLANGAN DAH DAPAT . WEYH KFC : TUNGGU AKU MALAM NI

tak ada benda lain ke kau nak buat weyh kalau dah dapat duit ? nak jugak melabur kat KFC MCdonald segala . ye laa ye laa , happy fried chicken jugakk . sedih pulak kang aku tak sebut kedai atok dia .


jadi aku wajib melantak binatang ni . wahaa , betul laa binatang kan atau dalam bahasa sopan haiwan . * zzz

hi sayang , mummy datang ni , auwmmmmm .










say no to coleslaw tanpa sebab . kau suka ke weyh ?

wasiat anak dara : aku baru ingat yang aku tak makan lagi . siapa rajin ambikkan aku nasi ?

13 comments:

Jaune said...

mkn zinger weh, zinger sdp gile! hahah.

eka said...

wahaaaaaaa , aku akan .

Ahmad Fakri said...

coleslaw sedap kot

Ahmad Fakri said...

coleslaw sedap kot

Ahmad Fakri said...

coleslaw sedap kot

Ahmad Fakri said...

coleslaw sedap kot

eka said...

TAKMAUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU

myza said...

bestbest,lame xg kfc.rindu plak kat akak pakai bju merahmerah tu dgn abgabg ensemm.wuhuuu :P

eka said...

gitu gaye . kahkah =='

Taufiq Tiramisu said...

nak nasik tak? meh aku amekkan hahaha

Mr. TN_SkY said...
This comment has been removed by the author.
Mr. TN_SkY said...

Kenapa tunjuk ayam kt sini? haha..nie yg jeles nie..lame dah tak melantak KFC!..hahaha

KENALI CIRI PENGIKUT DAJJAL, ADAKAH KITA?

Anonymous said...

duet kecemerlangan ape yg ko dpt ni??

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...