PERLU KE MENANGIS PASAL ARIEL PETERPORN ?

weyh , perlu ke menangis melalak dan meraung  sebab ariel peterporn masuk jel ? wahaa , dia siapa je kat kau . dia kena penjara lima tahun je kot . nanti kau adik adik yang umur 15 tahun tu boleh laa bersiap sedia nak masuk meminang ariel masa umur kau 20 tahun kan ? kau yang dapat faedah , weyh . bua apa nak bersedih berkabung lapan bulan , tak payah susah susah . kau tak dapat apa pon .


luna mayat & ariel peterporn.

yang aku peliknya , luna mayat tak kena apa apa pulakk erk ? dia dikira terselamat laa tu erkkk ? ke ada apa apa ni erkk ? cut tari pon patut kena , tak kisah laa dia dah mengaku apa segala . yang pasti dia memang buat kan kan dia yang ngaku sendiri . takkan tak kena apa apa pulakk ? haishh , pelik betul aku .


wasiat anak dara : sorry fans , aku dah kutuk mamat kesayangan kau pulakk . hehe , peace =='

19 comments:

Lovelysya said...

eish sorry la..tak kuase nk nangis.. :)

eka said...

KAHKAH =='

KizZ said...

Aah sama..Kiz pun pelik nape yang 2 orang pompuan tu tak kena jugak..pelik tol..ke kita yang kurang baca brite ni ek..

Jom sini,
Tong-tong duit,pelik ke?PArt ii

eka said...

tak aci laa camni .

nunui Joe said...

tu laa pasal napa sorg je kena?
spttnya suma2 yg terlibat laa kena skali..ceh

nurul ain said...

wasting time jeh kowt :)
kalau JB masuk penjara,baru boleh sdeyh2 xD HAHA

eka said...

@nunui : lmbat skit kot . kot laa .
@nurul : kahkah =='

mamaafzal said...

sungguh gediks luna maya ituh...

kamarukom said...

diorg xkene sbb diorg kasi cd free kot huahuahua

Zik said...

entahla tak nak ambik tahu..

Fman said...

brenset, dh la nangis pastu smpt lg peluk ariel...cess x insaf22 ..

RuSh D said...

dunia dh terbalik ker katakn..huhuhu

ben said...

ariel peterporn..npe xtmbh lg tempoh hukuman??bia terseksa luna mayat..
tyme buat xegt..
hampeh...

Cikgu Fikri said...

hahaahhah.,.
takder makna nyer nak nangis..
biaq pi lah...
huhuuhhu :)

nohfee said...

gile betoi sape yang dok mnangis psl ariel ni. lagu2 die dulu serius aku suka.
tp serius la.. a full tank of water can be emptied with just a small hole

h A n Y S said...

ada yg nangis ke???
perghhhh~tiang betol dia ea?
hahaha

FaizFizy39 said...

ahaha. ade lagi ke minah yg minat kat mamat ni. oops

Mr. TN_SkY said...

ahahah..berani buat berani tanggun.,..better menanggung azab dan malu di dunia..dari menanggung di hdapan PENCIPTA kelak =_=

KENALI CIRI PENGIKUT DAJJAL, ADAKAH KITA???

AIMAN said...

luna maya setia dgn ariel pon sebab dia awex ariel.. heh..
dunia2

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...