KAU NAK ANTI KELAB BOLA YANG MANA ? JOM LAA LIKE , ERKK


1) we hate chelsea/mu/arsenal/liverpool & there full of
fae fans .
source : fb page
komen : bangang ahh , molek ahh sikit liverpool 
ade kat situ . jom kita buat rusuhan .


2) we all hate chelsea and arsenal
source : fb page
komen : ikut kau , selagi xde liverpool aku okay je
kehkeh . alamak , 46 members je .


3) we hate chelsea & arsenal the cheating F~#!*RS!!
source : fb page
komen : sape yg nak x nak tjatuh uhh ?
drogba ke ? simpati aku .


4) We hate West Ham, Chelsea, Arsenal and Ronaldo.
source : fb page
komen : aku syak mamat ni mesti tengah bengang
ronaldo couple dgn irina shayk .
kau jeles ?


5) We hate Chelsea,Liverpool and Arsenal but love Manchester United
source : fb page
komen plus smackdown : ni yang gua nak bunuh orang ni .
gua akan bunuh lu samir nihal lepas gua makan 
jap lagi .



wasiat anak dara : pastu pandaipandai ahh kau cari sendiri , berjuta kat fb sakai tu . gua nak makan jap . heheh






11 comments:

myra rara said...

bodoh la pg yg bwh skali uhh,haha

myra rara said...

aok tgh mrh ke wehh???!

Ahmad Fakri said...

we all hate chelsea and arsenal aq dah like.47lah jadi.ye dopp?!

eka said...

@myra : gua agk ni ukan myra ni . kahkah , tol arkk ?
@fakri : bagusbagus , ssshhh !

Barry Allen said...

aok ni orang pahang ke? ooo..

Taufiq Tiramisu said...

hahaha..
aku memang sokong yang bawah skali ah..
apa lagi...
booo liverpool..hahaha

eka said...

@barry : xahh org kenya . Hehe
@taufiq : ckp kau nk pnumbok ke pnrjang ? Ckp je jgn mlu2 , kehkeh

Taufiq Tiramisu said...

boooooooooooooo booooooooooooooooooooo loverpool ;p

eka said...

@taufiq:hahahahahahahahahahaahahaha , fuck . Lalala

Taufiq Tiramisu said...

haisyyy..mencarut plak..

booooooooooooooooooooooooooooooooo ;p

kau jgn marah weh..aku guraw..

farhan said...

wahhaha ........kelab epl noob..kalau brani lawan dortmund la...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...