TABIAT ORANG SEKARANG , JANGAN CAKAP KAU TAKDE TABIAT NI WEYH .

sebagus sebaik mana pon kau , kau mesti ada tabiat ni . kau janganlah .. * xtau apa nak tulis *

1) kalau kau duduk kat dapur atau kau berdiri kat dapur atau paling senang untuk aku cakap , kau tolong mak kau kat dapur . katakanlah , kau tolong mak kau potong sayur kan , lepas tu kau dapati ada sehelai rambut yang halus lagi panjang . lepas tu , kau pon apa lagi , terus " makk , rambut siapa ni makk ? " . lepas tu , merata pandang aku sebab rambut aku laa paling panjang sekali kat dalam rumah tu . padahal , rambut kau yang terjuntai-juntai tu kau tak pandang.

2) kalau ada orang dapat hadiah laa kan , kau mesti kena tepuk tangan kan kalau kau sengal kau tak tepuk laa , tu aku tak masuk campur weyh . cakap pasal tepuk tangan ni , mula-mula je kau tepuk tangan weyh . masa orang pertama je kau tepuk tangan kuat nak mampos . padahal , ada 38946389223728300000 orang lagi yang tunggu nak ambik hadiah . kesian orang kat belakang tu , kau tak tepuk tangan kat dia sedangkan orang yang pertama sedang kembang-kembangkan hidung 18 inci kau tak tahu . 

3) kalau kau ada adik , adik kau mintak choki choki , satu je kot . kau punya laa kedek ngat . siap cakap lagi , kalau nak kena bayar singgit padahal satu beli 0.20 je . kalau kawan kau mintak 18 , kau bagi free je . tak nak hilang kawanlah konon . kehkeh . aku tengah cakap pasal aku ni . 


wasiat anak dara : semalam banyak idea , hari ni idea sudah lari . bengong je .

* tak sabar nak tengok liverpool kalahkan chelsea malam ni . wahahaha , buat buat tak nampak torres .

10 comments:

Taufiq Tiramisu said...

hahaha..
aku x macam tu pun :p

zanetti_be said...

susah sket kot nak menang di Stamford Bridge tapi pasti geng Liverpool tak puas hati dengan torres malam nie

eka said...

@tiramisu : wah ye ke ? Bagus giler
@zetti : pasti , akulah fans tu . Jaga kau torres . Bersedialah utk kencing.wahahaha .

zaty luvlianncezzz said...

hahaha..part tepuk ygn tue btol kot

hehe..btw dh follow u

eka said...

Hahaha , tau xpe . Btw , tenkiu

Taufiq Tiramisu said...

hahaha..
takdelaa..
aku insan biasa :p

eka said...

Cehh , kembang seinci . Kahkah :p

Taufiq Tiramisu said...

hahaha..
banyak ah ko..
:p

LadyBird said...

kesian kat adik awak.. huhuhu.. :P

eka said...

Kahkah , xpasal2 gelakkk . Zzz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...