AKU BENCI LAA , KAU BENCI TAK ?

macam teruk sangat diaorang ni , sampai aku benci kan kan ? bukan benci laa , menyampah tu sopan sikit kot .

1) aku menyampah dengan hot fm . sorry laa peah . aku tak layan indon laa . kalau sekali dua tu tak apa laa . ni setiap kali aku dengar , mesti lagu indon weyhhh . apa kes ? indon cakap lagu artis malaysia tak best sebab tu laa kita dengar lagu diaorang . betul ke ? sila jawab dengan sopan .

2) tv3 . sebab selalu bagi cerita indon kat aku . setiap hari tau . budakbudak suka laa tengok indon ni , dengan dongeng segala bagai tu . mak bapak kau suka ke , dah laa diaorang yang bayar bil , tak pasal pasal diaorang tak bayar bil langsung kang . tengok kat internet je . free gitu , kehkeh .

3) dengan orang yang duduk dekat aku lepas tu cakap bahasa indon . wth ? kau dah memang kemaruk nak jadi indon ke weyhh ? aku tak tahu laa dengan kau orang ni , sihat ke tak .


wasiat anak dara : tolong aku weyhh , aku tengah musykil ni . aku duduk kat indonesia ke malaysia ? aku cerita pasal indon lagi kan hari ni . menyampah .

15 comments:

_luVy*dUcky_ said...

hahahah!btol2 cni indon,sne indon,dpn indon,blkg indon..huh!(^.^')

sarah mohamad said...

i agreeeee sangat! benci weh . asyik2 indon . tv3 ni tak reti bahasa ke? asyik2 citer hendon!

eka said...

@ luvy : wah , gitu sekali . kehkeh .
@ sarah : diaorang xde teling kott .

eszol said...

i sense racism

lol

but i have to agree with u

Si DauN CeRi said...

hehehe.. sy stadi Indo, tp x layan pon sinetron diorang.. xberminat.. heh~

eka said...

@eszol : well =='
@daun : bagusbagus . haha

qaqa said...

haha,,, say boo to indon..
say yeahh to malaysia!!

imaza93 said...

huhu , taw xpe , ape nak jadi daa...

eka said...

@qaqa : haha
@imaza : ishish .

IEKAH MOKRI said...

setuju sangat2 sume madah asyik citer ngan lagu indon.dorg penah plak nak dngar muzik n tengok drama kita

eka said...

@iekah : janganlaa harap laa nak dgr lagu artis msia kat indonn .

/Dayah/nurul/dayak said...

mmg tak rajinla sy nk ngikut crita indon..agknya boleh try aduan rakyat kan

eka said...

aduan rakyat ? haha

mira_nas said...

haha...g la jadi meneteri tv dan radio

eka said...

wokeyhh .

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...