HEY KAU , AKU NAK MENGINOVASIKAN FERRARI NANTI . SILA JELES WEYHH =='

aku masuk kelas sains reka cipta untuk ambik subjek reka cipta je . tapi , aku kena ambil fizik dan kimia yang mana aku akan ditransformkan menjadi orang gila yang kesesatan mencari jalan pulang dalam subjek fizik , kimia . wah , giler over . kau apa tahu ?

disebabkan aku dipaksa membuat model sahaja untuk projek reka cipta jadi , aku tak ada peluang untuk menginovasikan rekaan ferrari menjadi ferrari yang ada meja makan , mesin basuh 3 dalam 1 dan yang paling penting ada jamban . ye lah , mana tahu kau tengah syok temberang sorang-sorang , tiba tiba kau dilanda keracunan makanan . tak ke senang tu . jamban dah disediakan tanpa bayaran pon . 

kalau lah , aku dapat buat kan kan kan kan kan  ? . mesti fernando alonso respect aku sambil sujud lagi  . kahkah . tapi apa yang kesiannya pada aku ialah , cikgu aku tak kasi buat betul betul sebab dia kata aku takkan boleh buat hanya dalam masa setahun semata mata nak dapat A+ dalam SPM , what the shjgtu ?. 


wasiat anak dara : dan dan , aku pon terus tersedar yang aku ni seorang budak 16 tahun dan pendek pulak tu . ishish =='

13 comments:

annaz hamirzul said...

err..biar benor nak buat jamban dalam ferrari..hahaha..make sure gold plated la mangkuk jamban tu..hahaha...

Anonymous said...

bedoh tol kau ni.
hahhaa

myza said...

bags lah koe daa sedar koe erkk ? HAHAHA :p

eka said...

@anony : kau laa,kehkeh =='
@myza : well laa me , minahsengett ! kehkeh =='

Cazari said...

pendek klu cumel takpe

myra rara said...

pendek cumel per

eka said...

@ cazari & myra : =='

nora said...

sib baik ko cepat sedar diri huhuhuhu

eka said...

HAHA =='

Ahmad Fakri said...

leyh caye ke wehh ?

Ahmad Fakri said...

tak caye tak caye . kau pendexx der .

myza said...

lalalaa =..=

eka said...

@ fak : bhahh , gitu aokk .
@ myza : lol

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...