INDONESIAN PELIK LELAKI MALAYSIA KACAK

dah laa diaorang cakap yang mamat dan minah indon lagi hensem cantik menarik kau memang d'bomb dari orang malaysia . lepas tu , diaorang buat muka pelik pula bila jumpa orang malaysia yang hensem . macam pelik sangat sangat laa . tak ke bengong namanya tu ?

contohnya macam bila diaorang jumpa

-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
hensemnyaa sioutakshqu .
giler over .
okay , hensem je .

dan

-
-
-
-
-
-
-
-
mamat indon xpuas hati ,
miller lagi hensem dari diaorang .
what the ?


wasiat anak dara : nggak bisa ni , kok mereka mereka lebih ganteng dari gw sih ? cinabeng . wkwkwkkwwk , ( gilo !! ) ishish , tak sangka aku maknanya mamat indon yang buat rumah tu hensem . seyes laa weyhhhhhhhhhh ?

10 comments:

Shafika Syuhada Rosli said...

haishhh...klu dah cko yg buat rumah ensem . tatau ahh.. hakhakhak .

eka said...

kahkah .

~naddy~ said...

ala....yg ensem2 indon tu bkn pure indon pon, kacuk belaka....tu yg dook keja kontrek tu ..ha! tu indon~~~ hehe

saljihitam said...

erkk. geli mak !

kacuk tu yelee.

eka said...

@naddy & salji : ye laa ramai mix belanda kan kan ? kehkeh =='

Hazahir and Syazwani said...

hahahaahaha!! betol sgt2.. =)

eka & t.or.r.e.s said...

haha , sayang awak .

myza said...

pemalas tol kau ni

juliet. said...

ashraf sinclair xensem ahh..hensem g ashraf muslim..bahaha

myra rara said...

ahye..
ashraf sinclair bapok x ensem nyer..
oak ni boleh tngok ke x?
kahkahkah

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...