ORANG SYOK SENDIRI , ORANG MACAM NI LAA .

selalunya benda benda sakai ni kau boleh nampak dalam diri jiwa dan raga kawan kau sendiri . adik kau pon boleh . tapi , aku malas nak masukkan bab adik adik ni . sebab , orang tahu siapa adik aku . ashley tisdale pon tahu takkan kau tak tahu kot weyh ?

macam mana nak tahu orang tu syok sendiri ?

1) kalau kau lalu depan lelaki , mula laa buat catwalk . nyampah aku weyh . kau tak tahu yang budak budak lelaki tu muntah dah sebesen .

2) kalau mana mana lelaki pandang kau pastu cakap hai masa kau otw pergi tesco . kau terus bangga sambil menampakkan sebaris gigi yang tak berapa nak boleh dibangga . wth ?

3) kalau mana mana lelaki atau lebih tepat jantan gatal dan kesengalan mintak nombor . kau terus bagi . padahal , dia nak jual nombor kau , kau apa tahu ? 

4) takde . tiga tu laa weyh untuk cakap kau memang yang jenis syok sendiri kan kan ?

9 comments:

amir aizat said...

hahaha itu mmg common gle laah tgk dkat public.hahah mmg2

Ahmad Fakri said...

zzz .

Ahmad Fakri said...

zzz .

anies anessa said...

nice betoi...haha

eka said...

@amir : ceh , sah buat ni .
@fakri : zzz .
@anies : haha =='

eka said...

@amir : ceh , sah buat ni .
@fakri : zzz .
@anies : haha =='

nohfee said...

lagi satu weh..

5) kalau ade lelaki, mula la si gurl ni nk tarik attraction lelaki.

ops...lelaki pon kadang2 macam tu ok.haha

eka said...

haha , tauu xpe weyhh .

cik ungu said...

tapi kalau aku lalu depan jejaka2 berbadan ketul, aku akan korek hidung.



orang kata, aku korek hidung nampak seksi.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...