KENAPA MAMAT SUKA BUKA BAJU , KENAPA MINAH SUKA PAKAI SEKSI ?

aku bukan cerita pasal seorang jantan bernama mamat dan seorang betina bernama minah . tapi aku bercerita tentang seorang lelaki dan dan seorang perempuan yang kau kena fikir sendiri nama dia .

aku tak perlu bagitahu kenapa mamat suka tak pakai baju dan minah suka pakai seksi . kau boleh fikir sendiri . kepada mamat dan minah , kalau kau pakai macam tu . semua orang boleh buat macam tu juga . kau kena tunjuk laa sikit yang kau tu suci kan kan ? dengan pakai pakaian yang sopan .

tambahan : azam baru aku berbunyi begini .

* datang sekolah tanpa mendatangkan masalah kepada cikgu dan pengawas yang skema .
* banyakkan ibadat , ingat bila bila pon kau boleh mati .
* jangan pedulikan adik kau walaupun adik kau lebih comel dari kau masa nak pergi sekolah .
* teruskan mengkeji perempuan dan lelaki yang bajet hensem nak mampos kat sekolah .
* harap harap budak lower six yang masuk bulan 6 nanti , hensem hensem . kehkeh =='

budak ni terencat ke ?


wasiat anak dara : aku tak tahu macam mana nak habiskan cerita n . kau boleh habiskan sendiri tak ?

5 comments:

Mohd Nor Quiyyum said...

ak la tu masuk lower 6 nnt
kuikuikui

eka said...

HAHAHA =='

woot-woot said...

die bukak baju sebab die pakai baju..kalau die x pakai baju die x boleh buang baju

die pakai sexy sebab die tak sexy sebab tu die kene berpakaian sexy.

lol.

best of the best contest !

eka said...

haha , kesengalan tol laa .
triple LOL !

myra rara said...

hahaha..
koy pon harap lower six nnti hensem2 jugak

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...