KAU INGAT AKU NAK USHA KAU KE BUDAK ?

aku rasa kesian yang teramat laa dekat mamat seorang ni . dia ingat aku nak ngorat dia kau tahu tak ? tak ke terencat namanya untuk gadis perawan berumur 16 nak ngorat mamat teruna 14 . logik ke weyyyh ? ehemm ehemm , aku nak bagitahu kau yang gadis perawan tu pendek . dan mamat teruna tu tinggi . malunya !

jap jap , apasal aku nak malu pulakk sekarang ni weyyyh ? sepatutnya mamat tu yang wajib berasa malu yang teramat kalau aku bagitahu dia yang aku tak suka pon kau weyhh . kau janganlaa dok bajet macho gitu depan aku . lepas tu buat muka pelik yang macam kau tu hensem dan aku buruk laa sangat . tapi , aku nak bagitahu kau yang angelina jolie pon kalah dengan aku . kau tak payah laa over sangat weyyhhh mamat .

tapi , lepas tu kawan aku bagitahu . " weyh cik eka yang baik hati , gerangan apa kah diatas kepalamu ini ? "
dan aku pon " hah ? apa dimana kenapa mengapa bagaimana dan pukul berapa ? "
" kau balik dari hutan hujan tropika erk ? kau bantai sarang labah labah dia sekali ? ishish . "
APAAAAAAAA ? TIDAKKKKK !

wasiat anak dara : patutlaa mamat tu pandang kan kan kan korang ? aku rasa malu giler giler x8926837197 kali kau tahu tak weyhhh ? . sian mamat tu kena maki ngan aku . wakakakaka =='

8 comments:

aienz nawawi said...

huhu
ta pasai2 je

bungakuning . said...

tak pasal2 mamat tu kena maki dgn ko . hihi . padahal dia tengok ko pelik tuu :)

saljihitam said...

hhaha. sengal jepp.

Pembawa_Wacana said...

Pergh...jiwa memberontak nih....hehe

eka said...

@ aienz : kahkah =='
@ bunga : sorry laa enmamat .
@ salji : HAHA =='
@wacana : relax laa bro =='

KinosKoko said...

hahaha,,lawak der

eka said...

kehkeh =='

myza said...

hahhaha :P

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...