KAN AKU DAH CAKAP KELANTAN MENANG , KAU JANGANLAHH .

aku bukak je tv aku daa tahu kelantan menang selangor kalah walaupun aku orang pahang dan tak ada kena-mengena weyh . jadi , lepas kelantan dapat penalti sebab sorang mamat ni jatuhkan sorang mamat ni terbaik dalam kotak penalti dan shahrul ambik sepakan penalti dan aku daa tahu gol dan aku malas tengok .

bukan sebab aku frust kelantan dapat gol , tapi memang aku malas sebab aku dah tahu sape menang . jadi , lebih baik kau bukak tv1 sekarang untuk tengok diaorang merepek . kelantan menang selangor kalah dan aku tak rasa apa-apa .

aku akan rasa sedih bila malaysia kalah dan liverpool kalah atau torres terjatuh sebab ada mamat sakai jatuhkan dia atas padang . grrrrr .

wasiat anak dara : kelantan menang , yea yea . daa =='

11 comments:

CIK CIRA said...

idup kelate ^_^

Anonymous said...

sengal

ZWAN SABRI said...

Kalae Penang yang lawan, kompem Penang yang menang.. hehe

eka said...

anonymous : sengal ? haha , kau lagi sengal gune anonymous . beruk laa kau ni , kahkah =='

MéuzAngelo™ XXIII said...

jersi kelantan smart.. tapi jersi home la..

weyh, moh singgoh ke blog koi.. hehe

eka said...

koi nak g laa ni , haha

Anonymous said...

Sengal lagi sekali

Anonymous said...

Suka hatilah aku nak guna apa. Yang pasti kamu memang sengal.

yusuf said...

skuad tok gajah bila nk menang ni?

..hizamirahim.. said...

haha.
XD
baik blogging je.

azzey said...

tahniah kpd yg menang..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...