BILA KAU 16 DAN KAU PENDEK !

bila kau 16 dan kau pendek dan kau terpaksa jawab soalan yang sama setiap hari iaitu " kau form bape ?" . kau akan jadi sangat slamber sebab kau dah biasa . giler skema ayat , kehkeh .

tapi , tak apa sebab kawan penyelamat aku cakap yang aku ni kuat makan tapi tak besar dan akan besar masa dah besar nanti . sila faham apa yang aku cakap ==' . dan dia juga akan cakap yang pakwe aku mestilah seorang yang hensem masa aku dah ada pakwe nanti . dan aku pula akan rasa pelik sebab macam mana dia tahu masa depan aku ?

bila aku cakap aku ni form 4 , diaorang mesti akan


dan kawan aku yang sengal pasti akan menggedik


dan aku akan semestinya


apa tu ? bajet cun . kehkeh .

wasiat anak dara : raja makmal fizik dengan singa dah tak ada bezanya .

10 comments:

wunny said...

ehh ehh kita serupa lah. tapi saya dah habes skolah da. but...same jea.
=.=

myra rara said...

haha
pendek?

mariatul_m0hamadiah said...

hahahahahaha.. just bersyukur la.. lawak la kamu buat n3 ni!

Nurfazilah Cipa said...

smela kte..
wlupon da 21 tp dak f3 lg tggi dr kte..:(
hhhaha

Mr Danel said...

12tahun dan sye tnggi!

ekabukanmakcikkau. said...

@wunny : HAHA , awet muda gituu .
@myra : kau ? pendek jugaa .
@maria : bersyukur itu mesti !
@luvy : ouh , haha =='
@ mess : wow !

Unknown said...

ehemmm..pendek itu cute taw ! hahahah...

ekabukanmakcikkau. said...

ehem ehemm , bangga ni =='

ekabukanmakcikkau. said...

ehem ehemm , bangga ni =='

Unknown said...

kaw pndek? bpe ketinggian? gosh. Aku pown dlu pendek gx. Smpai org igt aku nie adik n adik aku tu abg aku.

Lagi stu, kwn aku gemar ejek aku sbb ak pendek.. Skrg nie, bila aku da tggi skit, aku pulak ejek diorg..

Dlu2 aku form 1,2 and 3 ketinggian aku 147 kowt. Hahha.. tak pasti.. tp yg pntg bwh 148.

Tp, ntah cmne ntah start form 4 aku punya ketinggian menaik dgn mendadak. Skrg dah 154.. Still, pendek gx.

ada budak form bpe ntah kte cmnie kat aku, "Adik nak sudu tu ke? meh sni akq amikkan."

Aku pulak dgn mke innocent angguk pale. lagilah nampk cm bdx kcik..

=,=

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...