BILA SKIRT CINA TU TERSELAK

bila skirt minah cina tu terselak dan semua budak lelaki yang boleh dikategorikan sebagai budak lelaki miang gatal tak siuman pandang ke belakang serta merta dengan kelajuan melebihi 100km/j tanpa henti . apa kau akan buat ? 

dan lebih menjadi kesengalan lagi apabila minah cina tu duduk depan kau . dan kau akan perasan mamat tu pandang kau .  geramnya aku dengan mamat tu . memang awal awal lagi aku dah reject mamat mamat menjadi suami aku .

kalau dah gatal miang macam tu , sesiapa pon tak suka . kecuali kau ialah fernando torres . kehkeh .

wasiat anak dara : ke kau suka ?

11 comments:

shapoji said...

lelaki gatal ramai kat dunia nie...

eka said...

tau xpe .

duan lang said...

ko xtegur ke minah tu?

eka said...

mmbew dia daa tegur , dia uat dek je . lol

duan lang said...

err~die pon gatal la~kan?

Anonymous said...

Kau tak reti punctuation ke?

myra rara said...

haha
cina fom 4 tuh keh?

such a mess said...

sye alergic kat prempuan camne plak?

cik nur said...

standart lelaki buaya la tuh rezeki jgn ditolak kata nyer huhuhu

eka said...

HAHA ='

sarzli said...

x kn la kalo cine laki yg pki skirt tu pon laki nk usha...pelik dh 2

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...