CUTI AKU SANGAT BEST - CUTI DENGAN KERJA SEKOLAH !

kau ada ke macam tu ? tak ada kan kan ? jeles laa tu . memang aku dengan orang orang yang terpilih je dapat cuti macam tu . orang yang macam kau semua memang tak akan dapat punya sebab cikgu aku sangat baik .

aku geram tahap cipan dengan mamat Alister ni sebab dia kat kat sir aku yang jangan bagi kerja banyak banyak sekarang . tapi , masa hari raya baru bagi kerja banyak banyak . banyak banyak sangat kau tahu ? jadi , sir  aku pon tak bagi . grrrr , wth ? aku memang nak sangat kerja sekolah sebab aku sedang mendidik diri aku menjadi insan yang berguna . shitt . betul ape kan ?

jadi , kau jangan harap ye budak , untuk mengadap screen 24 jam satu minggu cuti ni . buku sekolah pensil dan pemadam (takut ada salah , senang nak padam kan kan ? ) wajib ada di depan mata kau . teruknyaa , okaylah . bawah mata kau . puas hati ?

wasiat anak dara : nape kau bersemangat macam sakai weyh ? esok sekolah lagi kan ? sabtu mungkin sekolah ganti kan ? over je . kehkeh .

4 comments:

Pembawa_Wacana said...

buat 4 jam sehari sudaa...:D

eka said...

zzz .

tomatokering :) said...

ceq pon banyak assignment . wuuuu :(


jom join GA ceq & meaw :)

eka said...

wah ade GA , nak join join . hehe

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...