APA AKU BUAT SEKARANG NI , HUH ?

apa aku buat sekarang ni ? sepatutnya , aku tengah memegang sebatang pen bewarna biiru atau hitam dan kadang kadang merah . * jenama pen terpaksa dirahsiakan atas sebab tertentu . harap maklum * dan aku juga sedang mengerutkan dahi aku sambil mengutuk menghina lalu mengkeji hormwork yang cikgu bagi tu . selalunya juga , benda macam ni akan berlaku kepada budak budak yang bising dalam kelas dan selalu pergi tandas sampai tandas tu pon dah jemu tengok muka kau .

tapi , aku sekarang sedang type sesuatu dan membuka website blogspot , account eka & torres . tanpa membuka facebook , twitter dan formspring . itu dah kira bagus .

disebabkan esok ada subjek fizik zzz , kimia zzz , bi zzz , bm zzz . dan semua homework yang cikgu bagi dan perlu hantar esok dan aku tak buat langsuing . sebab ? nak update blog . lalala . wth ?

okay laa sayang , mak saya tiba tiba datang duduk atas sofa dan memandang ke arah saya sambil menjerit memekik pada adik saya sambil cakap pasal " dah pukul berapa ni " , " pergi baca buku " dan sebagainya yang tak sanggup saya dengar . jadi kan kan , apa kata kan saya pangkah je website ni dan terus masuk bilik lalu buat homework so that saya boleh tidur awal ? sila cakap ya .

6 comments:

cik nur said...

blaja rerajin yer dik hehehe

ekabukanmakcikkau. said...

hehe , tenkiuu

Anonymous said...

zzz

ekabukanmakcikkau. said...

zzz gakk .

namaku semah. said...

rajin sangat e.bagus kau ni . wekk !

kiz said...

mana2 pun boleh laa..n3 kau memang best..salute

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...