7A , OKAY TAK KORANG? HAHA

haha , saje gelak . rasa macam tak percaya dapat 7A tadi . cam nak melompat pon ada . best giler . yang aku tak sangkanya kan , BI aku boleh B . aku ingat dapat A , tu lah kerek lagi . haha .

sekarang ada kat cc , rasa macam malas giler nak balik rumah . mak aku ingat aku dapat 8A . pastu aku cakap tolak 1 . mak aku ok jer . aku pon tak tau kenapa aku tulis post ni , macam bagus jer . sepatutnya aku tulis post pasal KENAPA PENGANTIN SELALU MALU ATAS PELAMIN . tapi , lek lu mak cik . balik nanti aku post laa entry pasal tu .

wasiat anak dara ; nak gembira sikit pon tak boleh ke . ?

18 comments:

Nurul Aqilah said...

Tahniah dapat 7A ! okeylah tuu . lagipun PMR je hehe

Novelgurl said...

FUYOO !! giler 7A .TAHNIAH3 ^^

SAYA TUMPANG GEMBIRA^^

HUHHU...ADIK SAYA TAK TAHU LAH DAPAT
BERAPA TU.

eka said...

aqilah ; pmr pon , ramai yang meronta ronta tadi . kehkeh =='

novelgurl ; thanks =='

Jaune said...

huhu thniah la dpt 7A!! :D

♥zuai minaj♥ said...

tahniahh :D

Balqees Amanda said...

congrats ya..alhamdulillah 7A..yang penting SPM kena lagi banyak la ye..baru lagi gempak..

fairus said...

Tahniah.. Tahniah.. Pandai ko ni..

mie said...

tahniah!!
sama dengan gue dulu..
heheeee

Ujang9897 said...

tahniah....

Nur Eyda said...

congrate's dear!..teheee..

Amirah Zin said...

tahniah dik oi ! :)

fasha said...

congrates ! proud of u ;)

♥ fara myra ♥ said...

wahhh tahniah ye :)

eka said...

thanks . sayang korang .
HAHA =='

Anisah Zahorin said...

dik congrates^^
baru pmr lg pun..sedia untuk spm lak lepas ni..hahah~

btw, njoy ur day!

eka said...

okey okey .
hehe .

yaya's home said...

wahhh,,
hebad nye along!!
thniah budak!!

eka said...

HAHA , tenkiuu budak !

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...