HOBI AKU BEST SIOT , BACA DIARI ORANG !

Kau jangan bangga sangat laa kalau kau ada hobi mencabut rumput setiap hari ahad dengan bantuan taylor lautner . apa aku kesah ! yang penting , hobi aku memang terbaik. Baca diari orang.HAHA . sila sorok bawah meja jika kau kawan dengan aku dan kau ada diari .

Aku pon nak tahu laa , apa yang minah mamat ni tulis kat dalam diari . maklumlah , aku tak ada masa nak tulis diari dan aku tak akan kelurkan duit aku semata mata untuk beli diari tahun 2011.tidak akan.

Aku dah baca diari dua orang budak . siapa ? adik aku dan mak su aku . disebabkan adik aku punya diari memang tak best tahap cipan , jadi aku rasa tak ada apa laa ayng dia nak sorok dalam diari tu selain cerita pasal yang hari ni esok dan selamanya dia boring . wth ? aku punya bersusah payah mengeluakan keringat aku semata mata nak cari kat mana dia sorok diari dia . ingatkan best . grrrr !

Diari maksu aku best . dia cerita pasal pakwe dia dari umur dia 12 sampai umur dia 14 .tapi aku jumpa diari tu masa umur aku 12.masa tu umur mak su aku 18. Enam tahun je jarak umur aku dengan dia , tak layak panggil dia maksu pon . ouh ea , masa dia 18 tu pon dia dah menggatal nak kahwin . jadiiii , aku baca diari dia masa dia dah kahwin .  bhaHAHAHA .
Ceritanya macam ni , pada suatu hari .....

Sila sambung sekali cerita tu dan akhirkannya dengan mak su aku kahwin dengan lelaki ke-4 yang dia jumpa iaitu paksu aku yang umur dia juga 18 . kau ingat aku nak cerita ? hell no , haha .



aku baca diari mamat ni jugak , kehkeh =='



Wasiat anak dara : nak cari pengalaman dalam bidang membaca diari kakak nenek dan sepupu adik ipar kau ? sila hubungi saya di talian 999. Terima kasihh .

12 comments:

good_boy said...

hahaha...suka baca diari orang ea..

Sharifah nor said...

sebenarnya..blogging ni dah mcm tulis diari..so mmg org bacalah...akak sendiri pun ada diari...blog diari lapuk..diari jgk tu...kan..kan..kan..

eka said...

@goodboy : biaselaa ,HAHA =='
@sha.Nor : betul tuu,hehe =='

mimie said...

tehee~ ade gak hobi camni kan.1st time jmp. tp sy xde diari taw ^____^

TunTeja said...

hahaha.saya pun suke bace diary orang :p tp kalau org bace diary saye.memang sy marah la.hahaha

n i k l i s a said...

wehhh, tabaekkk!
:P

eka said...

@ mimie : wah,takut ke?HAHA =='
@tunteja : HAHA,apa daa deii ?
@nikLisa : (:

misyamissyou said...

hoho! kejam tu bace diari private..hehee public diary banyak..cm blog ~tHis girL~ hehe

eka said...

wah wah , kauorang cita pasal artis laa apa laa . diari dak ni bestt ! HHAA =='

nasiruddin said...

jaga2 bace diari o9rg...takowt kene pelangkung nanti

eka said...

dia tak tau laa , aku selalu bernasib baikk ! HAHA =='

myra rara said...

oh..
bace diari maksu yah?
bgi tau maksu..
HAHAHHA..
dah laa kapel 4 orang..
x bleh bla tol lah..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...