MAK , INDON STALK SAYA KAT TWITTER

sorry laa aku nak cakap yang aku kena buli walaupun memang macam tu . tapi , tolong laa faham . buli dengan indon ? wth ?! memang aku seorang semalam , diaorang 3748529 orang tiba tiba tweet aku , skema .
okey , tipulah aku cakap tiba tiba indon tu tweet aku kan ? hehe ..

sebenarnya sebenarnya , aku yang serang indon tu dulu kat #malaysiacheatlaser . aku nasihatkan kau janganlah bukak #malaysiacheatlaser ni . sebab ? kau akann rasa macam nak bunuh jer sorang sorang indon ni . grrrr .

mula mula aku serang mamat ni :


klik untuk tumbesaran

tiba tiba datang laa sameon mana ntah , patriotik gila diaorang ni . haha




banyak lagi , malas nak upload . bukak twitter kau , terus dapat beribu mentions dari peminat fanatik indon . bhaHAHA . kelakar siot . diaorang cakap diaorang menang cakap . ikut kau lah , mencarut jer lebih .

wasiat anak dara ; apa masalah kau pak cik sebelah ? karaoke pulak . apa daa dei . ?

8 comments:

Jaune said...

haha lwk gile ow. dkt fb lg trok, dkt page FAM semua penyokong indonesia menyibuk dekat situ. =_=

eka said...

ye ke . HAHAHA . aku xnak nyibuk laa . nnti lau aku nyibuk trus terkeluar bahase lain , HAHA =='

deCrewz said...

Ha3.. X paham sepatah haram....

eka said...

HAHA =='

muhammad adam said...

indon ckp cam keling sial , haha

eka said...

HAHAHHAHA , kau xyah bace.t'pakse gne google translate tp xde bhase dye.ngexx ! =='

mimiekucayang said...

x guna ckp ngn indon, dsr org x reti bersyukur mmg camtu...

eka said...

@mimie : tau xpe =..=

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...