SAYA SUKA LELAKI YANG BAWA ADIK DIA MASA DIA HANG OUT (:

haha , giler panjang title entry aku . aku tak tau macam mana nak memendekkan jadi suka hati laa .

selepas aku pernah tulis pasal entry haram tak nak kahwin aku rasa yang aku akan kahwin sepuluh tahun lagi . aku rasa 25 umur yang tepat . haha , saja gelak .

aku pernah laa ternampak dua tiga kali budak lelaki yang bawa adik dia sekali masa dia hang out . mungkin kau kata aku pandai pandai je cakap tu adik dia , mana lah tau tu anak dia kan kan ? ye lah , takkan aku nak buat title AKU SUKA LELAKI YANG BAWA ANAK DIA MASA DIA HANG OUT . kalau aku buat macam tu , ke rahmatullah laa nampaknya ya ? tak ada laa pencinta torres lagi .

aku kalau nak cari suami pon , aku akan cari lelaki macam ni laa . betapa bagusnya . rasa macam nak ngorat sekarang .  okey , tak ada kena mengena .

kesimpulannya ; pilihlah pasangan hidup yang membawa adik dia masa dia hang out . mesti tau .

wasiat anak dara ; sila jangan terlalu gembira lalu percaya dengan isi entry ini .

12 comments:

AD feez said...

owh ad selalu mcm tu.. hehe :P

eka said...

haha , ye ke ?

chittysarah said...

hahaha~~
ade eh yang bawak..
jarang kot dikalangan memberku..
ade ke??

hahahha~~

eka said...

ada laa .
hahaa

mialia said...

woo..xde abg,,kalo x,,da kenen2 kan..hahaha

eka said...

HAHA =='

ros said...

nmpk cm gentle kan dorg tu,,
bwk adek bersame,,,huhu

aming said...

ak dop caye pom sbnarnya..haha

Mohd Nor Quiyyum said...

ak mmg bwk adik:P

eka said...

@ ros ; hehe , tau xpe .

@ aming ; haha , jeles laa tuu .

@ quiyyum ; wahh =='

muhammad adam said...

amboi , taste kaw lain macam .

farhan said...

pelik jgk...adik beradik......ke adik benda lain........knapa bwk adik..apsal tak bwk abang ke..kakak ke...sedara ke....tak pun bwk kucing lagi penyayang.haha

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...