THE AMAZING RACE ASIA S4 WINNER , THE RICHES

richard hardin & richard herrera (:

ni laa yang aku adik aku orang di sebelah aku orang di belakang aku orang di depan aku dan orang di atas aku suka . kalau korang taa tengok nie , aku na bagi tau yang diaorang ni lah yang menang tadi . hehee . hehee . saja jer gelak dua kali .



claire & michaelle
2nd
malas nak tulis sebenarnya . nak bagi tahu pemenang saja . hehee (:


natasha & hussein

haha , sepatutnya diaorang boleh laa dapat tempat pertama atau kedua . tapi sebab ayah gayat . jadi diaorang tak buat pon cabaran tuu . heh , memalukan kaum lelaki . erk , macam laa aku lelaki . bengong . tapi takpe . aku pon tak suka sangat pasukan indon sebab diaorang kan indon jadi sebab tuu laa aku tak suka sebab diaorang kan indon . zzzzz ,

wasiat anak dara ; nitee (:

9 comments:

myra rara said...

yea , menang pon richs :)

Adam said...

suka sgt amazing race!

ekabukanmakcikkau. said...

@ myra ; yea ! LOL =..=

@ adam ; saya ponn (:

AmirahZin said...

the end !
tunggu season 5 pulak ..

ekabukanmakcikkau. said...

taa sabar , nak tunggu team m'sia (:

Faridzuan said...

Yup memang PEMINAT NOMBLOR 1 KE$HA sejak oktober lalu, dulu Lady Gaga :D

Nak tanya, yang font text kat sidebar atau post title awak tue ape ek? Boleh beritahu saya? Thanx...reply kat blo saya, loading chatbox kat sini lambatlah...tulah komen kat sini jer...

YOUsoF said...

Aduh Pak Cik Hussien tu gayat?..

ekabukanmakcikkau. said...

@ yousof ; yup , jatuh kat sriLanka (:

Anati Soki said...

eh diorng menng? ahahaha... hehehe.. diorng mnng... awal race rambut smart je.. hujug race botak chin.. whahahahaha
ala.. apak tuh dah tue.,, biasala.. tp tough gak la.. apak ngn anak tuh.. dah tua2 pun stil masuk final 3lagi

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...