SILA MEMEKAK DI BUKIT JALIL , MALAM NI

aku rasa macam tak nak tengok . tapi , disebabkan menyahut cabaran dak dak blog yang tak percaya aku cakap hari tu . maka , aku kena lah tengok . kalau takut aku lain macam , ia diselangi dengan pergi ke tandas sebanyak 3 kali dengan kelajuan 50 km/jam . memang perlahan . kira kira elok laa , setiap tiga puluh minit aku akan ke tandas sehingga perlawanan tamat . kehkeh

aku tak nak cakap apa apa . sebab , indon dah cakap dah dia orang akan gaduhkan (baca=bisingkan) bukit jalil malam ni dengan trompet nya , memekak nya . kepada penyokong malaysia . dan memalukan , penyokong malaysia belum buat macam tu . tapi , kau tunggu laa malam nanti . ceh , aku yang lebih .p/s : sila bawa putik kapas bersama anda  .

minah minah mamat mamat indon pon dah mula over , tapi itu kau punya pasal asal kau tak menyusahkan hidup aku .

wasiat anak dara ; kecik kecik tak nak mati , dah besar menyusahkan orang . zzz

2 comments:

KizZ said...

hehe...tak sabar nak tengok perlawanan malam ni!yhuu!!walaupun tengok kat umah je.


Jom sini,
SHE is older than HIM,anda rasa?

eka said...

hehe , saya ponn !

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...