MALAYSIA KE FINAL SEBAB AKU KALAU KAU NAK TAHU

mungkin kau akan menangis atau menghentak hentak kepala kau kat dinding setelah baca title aku kan ?
tapi , janganlah terlalu . kerana aku tak perlu terima kasih dengan cara begitu .

aku tak tahu samada Malaysia masuk final sebab aku , atau sebab diaorang memang bagus . tapi , aku rasa diaorang masuk final sebab aku .

sejujurnya lah , dari hatiku yang paling dalam . masa aku tengok mana mana perlawanan malaysia . aku tak pernah tengok malaysia kalah . termasuk kelantan lawan negeri sembilan lepas tu kelantan menang . malaysia tu weh . kau jangan kerek .

kenapalah masa malaysia lawan indonesia hari tu , aku tak tengok kan ?
kalau aku tengok mesti malaysia menang .
ishishish ..

wasiat anak dara ; kesat air mata kau tu . diaorang masuk final bukan kau . over jer lebih . sebenarnya sebenarnya aku nak beritahu satu rahsia besar ni yang kalau K.Rajagobal tau laa ni , mesti aku kena saman . sebenarnya sebenarnya , aku aku aku suka khairul fahmi dan muslim . the end .

10 comments:

Anwar Faiz said...

haha..pasan!

senpai adil said...

sebab kau..
urghh please laa..
aku rase sebab naseb baek je!
haha :D

eka said...

@ anwar ; biasa laa tuu , hahaa

@ senpai ; xnak naseb jer , LOL !

princeduyong said...

diorang main ok tadi...

eka said...

@ prince ; betulbetul (:

iqbalhakimi said...

haha..baek nyer conclusion..

eka said...

well laa , HAHA

aming said...

ak rse mgkin sbb mu jgk.xpe2..
kekg kalu real madrid lwn esk,
mgkin sbb jiran ak plop..

eka said...

@ aming ; HAHA , memang pon .

muhammad adam said...

perasan .

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...