INDONESIA NAK BALING BOM NANTI

semua anak anak dara di facebook sudah menukar status di facebook yang awal awal lagi dah cop pemain malaysia tadi . lagi lagi muslim ahmad . lagi lagi khairul fahmi . aku nak bagitau ni , aku dah cop diaorang awal awal . bukan macam kau , bila aidil zafuan main , kau ambik dia . bila muslim yang conquer kau ambik dia . apa daa dei . ? anak dara anak dara

apa apa pun , aku ucap syabas laa kepada pemain malaysia dan aku sendiri . hey budak , aku sembahyang sunat tadi tau . okey , itu tipu . yang penting aku sembahyang . aku dah cakap , aku tak pernah tengok malaysia main dan kalah . sekarang , nak tak nak kau kena mengagumi jugak bakat semulajadi aku ni . 

indonesia tengah tak puas hati ni . diaorang dah pakat nak baling bom . sebab kita main mercun tadi sempena krismas laa katakan . kehkeh . dan pemain malaysia yang pegi indon nanti bersiap sedialah ya . kalau tak , ke rahmatullah laa muslim dan khairul fahmi aku . hehe . saje nak jiwang sikit . tak boleh . ?


klik untuk tumbesaran



apa masalah penyokong malaysia sebenarnya ? saja marah , kehkeh .

klik untuk tumbesaran

wasiat anak dara ; dengar cerita stadium indon tak boleh nak guna untuk leg 2 . macam mana ni ? nak lawan kat mana . ishish ..

18 comments:

Cik Aish said...

g indon esok..abis la dorang..waduhhh..isau banget nih.hahaha.,

eka said...

wah wah , indon nmpak ? kehkeh

muhammad adam said...

habislaa kene baling taikk !

Anonymous said...

teruknye ....

Jaune said...

weh, tkot ah, karang org indon bg laser dkt fahmi plk nnt. haisy

dabuldahi said...

alasan j semua tuuu

eka said...

@jaune ; dia mmpu ke beli laser ? HAHAHA . jahatnya akuu .

@ dabuldahi ; tau xpe.

CNEN AFI (dream chaser) said...

aduhh, penyokong wat hal plak. game da best.

Ain Zulaikha said...

takut2.. btw malaysia dah menang dah kan. fb pun dah panas dengan bola T_T

eka said...

@ cnen ; grrr ! marah diaorang .

@ ain ; yupyup (x

fathiahRAIHANA said...

lawan je la kat sini :D

eka said...

cam laa indon nak .

CaDLyNN said...

ouch...muslim ahmad.. :)

eka said...

??!

tidakkkk ! (x

SAZZY said...

uishhtx , daa elok daa gbk

eka said...

tau.

fathiyyahISMAIL said...

orang hendon sangat emo . kutuk Malaysia macam2 . bila Malaysia kutuk hendon kata tak pakai ajaran Islam lah hape lahh .


*hendon sangat bodo .

Anonymous said...

[URL=http://www.buypenisenlargement.com]bigger penis[/URL]
[URL=http://www.buypenisenlargement.com]penis enlargement pills[/URL]
[URL=http://vimax3-4.com]vimax[/URL]
[URL=http://www.male-sexual-styles.com]penis enlargement[/URL]
[URL=http://www.vimax-pills.org]Vimax[/URL] EWEXR72011, Vimax EWE00Tai90 7567676, vimax, 5345454, penis enlargement, 0843098 penis enlargement pills, -04947365 bigger penis, 098267 penis enlargement pills work or not? 893397, penis enlargement, 873139 download youtube videos, 897926 penis enlargement pills, 90077092

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...