CONTEST ENTRY BEST

dari cik yuyu .
muka dia comel giler * jantan , sila terpikat * tapi , aku rasa dia dah ada bf .
haha , padan muka kau .




contest ni bermula disebabkan duit yang tiba tiba menjelma di dalam buku cik yuyu . kalau aku jumpa buku tu dan paling penting duit tu , aku tak akan bagi sesiapa pon kat dunia termasuk taylor lautner . disebabkan aku ni kedekut pasal duit . nak pinjam duit aku ? hell no . aku masuk contest ni sebab aku rasa contest ni best walaupun sebenarnya aku masuk sebab aku rasa aku dah lama tak masuk contest lepas frust dengan contest kawaii gadget hari itu . jadi , dengan ini aku pon joinlah contest ni . aku tak tau nak cerita pasal apa sebab cik yuyu cakap kena cerita pasal contest ini . jadi bermula dengan bismillahirahmanirrahim , aku mula type . mungkin kau rasa aku gila sebab aku join contest ni dan kau tak . mestilah , kau cemburu nak mampus kan kan . walaupun , aku tak dapat hadiah lagi , aku dah kerek tapi tak apa . aku rasa aku tak tahu nak tulis apa memandangkan contest ni sangat best menyebabkan aku rasa aku tak tahu nak buat apa apa sebab tangan aku rasa malas dan badan aku rasa kesengalan yang teramat . walaupun , itu tipu . kepada pemenang contest ni walaupun pemenang tu bukan aku , aku ucapkan tahniah kerana dapat duit tu dan silalah bagi aku sikit . paling koman pon bagi lah aku rm 25 kan . apa ? memang kau dapat rm25 saja dan takkan kau nak bagi aku semua duit tu ? apa aku kesah . malas kawan .

tag ; kepada semua pembaca . ceh , skema betul ayat aku .

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...