IKLAN MAK AYAH TAKUT LABAH LABAH

jangan cakap kau tak pernah tengok iklan yang menjatuhkan maruah ibu bapa ni . sesungguhnya , LG telah membantu menjatuhkan martabat ibu bapa seluruh dunia .awal awal lagi , maaf dariku kepada semua LG fans . aku tak bermaksud nak menyakitkan hati kau .

iklan tu telah membuka mata semua orang termasuk aku bahawa cara cara untuk mematikan labahlabah tanpa menyepak menendang dan menampar dengan menggunakan telefon LG sahaja .

dan kau akan jumpa cara cara untuk mematikan labahlabah tersebut dan membiarkan mak dan ayah kau bahawa kau juga ada handphone LG . bukan diaorang saja ada  .

jadi , dengan ini . aku tak akan terus meneruskan promote LG dekat kau orang . sebab aku pon tak pakai LG . apa yang aku nak bagi tahu , hormatilah kanak -kanak . kerana mereka juga ada handphone LG .





jangan cepat panik bila kau pergi bilik air dan kau nampak ada labah labah dan suami kau pon datang sambil memekak sehingga anak kau datang dengan muka slamber sambil memegang telefon bimbit LG . apa yang kau perlu hanyalah LG . tiada blackberry lagi .


renung-renungkan dan selamat beramal =..=

2 comments:

titirara said...

phone lg tu lawa seh . hehee . kakak tira pena pkai dulu

ekabukanmakcikkau. said...

ouh , ea ?
hehee =..=

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...