BILA KAU ADA AWEK , AWEK KAU LARI IKUT BANGLA

kau tak rasa sedih yang teramat ke melihat title aku yang sangat cool pada hari ini . kepada pakwe yang awek kau tidak lagi dikebas bangla indon segala , aku benarkan kau kembangkan hidung kau dua inci setengah . tetapi khabar malang untuk pakwe yang awek dia dah dikebas bangla indon segala , sila cermin muka kau lalu menangis tidak henti henti di bawah meja rumah masing masing . pastikan meja itu buatan malaysia.

macam mana awek kau yang cun atau yang tidak cun tu boleh terlekat terikat lalu terlari dengan bangla dan indon tu ? cuba kau fikir lapan belas juta tiga puluh lapan ribu kali . adakah muka kau tak cukup hensem untuk awek kau ? aatu adakah muka bangla indon segala tu lebih hensem dari muka kau ? sila jawab wahai lelaki yang aweknya dikebas bangla dan indon .

kepada lelaki yang ada awek dan awek dia tak dikebas bangla dan indon , sila jaga awek kau dari pandangan dan jelingan seseorang . terutamanya seseorang yang duduk di sebelah kau dan kau tak faham apa yang dia cakap sambil memandang awek kau dengan pandangan seorang lelaki yang tak makan lapan bulan .

wasiat anak dara : juga di twitter facebook dan myspace dan friendster . aku nak eja myspace dan friendster pon kena cari dalam kamus berbelas bahasa . al maklumlah dik nun , tak ada dah orang guna myspace dan friendster sekarang . tapi , apa yang pelik . aku dapat cari ejaan myspace dan friendster di kamus aku . sila kagum =='

8 comments:

duanlang said...

ngeh33...

ekabukanmakcikkau. said...

HAHA ==' ?

kindergartenlibrary said...

nice3

haha

ekabukanmakcikkau. said...

HAHA , tenkiu nelly (:

Yien said...

Haha , Tajuk paleng Hot ! :D

Mybe sbb BF die sengkek and bangla uhh masyuk :D

ekabukanmakcikkau. said...

@ yien : wah , pandainye kau . HAHA =='

Mohd Nor Quiyyum said...

xde ke bangla nye awek ak nk kebas

ekabukanmakcikkau. said...

HAHA , bengong laa .

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...